Nedenfor har vi forklart hvordan Google Adwords fungerte for to forskjellige bedrifter.
artikkelen fortsetter under annonsen
Dette er suksesshistorier, og ikke nødvendigvis standard resultater for annonsekampanjer i Google Ads (tidligere Adwords).
Det kan likevel være at du får noe ut av å lese tipsene som følger.
Hvordan Google Adwords fungerte for WIT Fitness
Målet deres var å øke antall salg på Black Friday, gjennom julesesongen og deretter vårparten.
- De brukte annonsesett tilpasset deres spesifikke målgruppe.
- Resultatet var en omsetningsøkning på 135%.
- For hver dollar de brukte på annonser fikk de 10 tilbake.
- Konversjonen (antall salg per besøkende) gikk opp med 11%. Samlet har de sett en økning fra år til år på 50 prosent, og de har gitt mye av æren til Google Adwords.
Flare Audio: For hver dollar investert, fikk de igjen 9
Flare Audio ønsket å øke synligheten på produktsortimentet sitt, øke trafikken til nettstedet og overbevise kunder at teknologien deres er den beste på markedet.
- Resultatet var 450% økning i salg (som egentlig sier veldig lite).
- Over 1 million reklamevisninger.
- £60,000 i salg de siste 30 dagene.
- Dette var resultatet av en investering på £7,500.
Denne artikkelen er hentet fra Google. Du kan lese flere suksesshistorier ved å klikke her.