To bedrifter som har gjort det svært bra med Google Ads

Nedenfor har vi forklart hvordan Google Adwords fungerte for to forskjellige bedrifter.

artikkelen fortsetter under annonsen

Dette er suksesshistorier, og ikke nødvendigvis standard resultater for annonsekampanjer i Google Ads (tidligere Adwords).

Det kan likevel være at du får noe ut av å lese tipsene som følger.

Hvordan Google Adwords fungerte for WIT Fitness

Målet deres var å øke antall salg på Black Friday, gjennom julesesongen og deretter vårparten.

  • De brukte annonsesett tilpasset deres spesifikke målgruppe.
  • Resultatet var en omsetningsøkning på 135%.
  • For hver dollar de brukte på annonser fikk de 10 tilbake.
  • Konversjonen (antall salg per besøkende) gikk opp med 11%. Samlet har de sett en økning fra år til år på 50 prosent, og de har gitt mye av æren til Google Adwords.

Flare Audio: For hver dollar investert, fikk de igjen 9

Flare Audio ønsket å øke synligheten på produktsortimentet sitt, øke trafikken til nettstedet og overbevise kunder at teknologien deres er den beste på markedet.

  • Resultatet var 450% økning i salg (som egentlig sier veldig lite).
  • Over 1 million reklamevisninger.
  • £60,000 i salg de siste 30 dagene.
  • Dette var resultatet av en investering på £7,500.

 

Denne artikkelen er hentet fra Google. Du kan lese flere suksesshistorier ved å klikke her.

Annonse
Aktivert.no

Aktivert er et webmagasin med tusenvis av lesere hver måned. Her finner du topplister og spennende innsikter innen flere ulike sjangre.

Populære innlegg
Annonse

Meld deg på nyhetsbrevet

Ved å delta samtykker du å motta varsler om nye innlegg, gode tilbud hos våre samarbeidspartnere og annen informasjon vi ser på som nyttig for våre lesere. Du kan melde deg av når som helst, og lese vår personvernerklæring for mer informasjon.